Naudinga informacija ir patarimai efektyviam žalų valdymui.
1.7 MIL €
Išmokėtų išmokų klientams
IKI 367 %
Padidėjusios išmokos
10 000+
Sureguliuotų žalų
15 METŲ
Patirtis dirbant su žalomis

Kodėl nepriklausomas žalų vertinimas – geriausias pasirinkimas?

Viena dažniausių situacijų, kuomet gali prireikti nepriklausomo žalų eksperto, yra netenkinantis draudimo bendrovės vertinimas.
DAUGIAU

Turite teisę į pretenziją draudimui – net kai manote, kad neturite

Realybė tokia, kad dažnai, klientų manymu, draudimo kompanijos paskaičiuoja per mažas sumas, būna ir atvejų, kai draudikai draudimo išmokos apskritai nesumoka.
DAUGIAU

Nelikite abejingi savo CMR žalom

Nepaisant kvalifikacijos ir patirties, vežėjams autovežių sektoriuje ne visada pavyksta išvengti krovinių žalų. Anksčiau ar vėliau kiekviena įmonė susiduria su CMR krovinių (pervežamų automobilių) pretenzijomis.
DAUGIAU

Transporto žala užsienyje: ar tikrai žinote, ką daryti?

Eismo įvykis – viena tų gyvenimo situacijų, kuriose mažų mažiausiai nesinori įsitikinti liaudies išminties teisumu, jog visada būna pirmas kartas. Kuomet susiduriama su transporto žala užsienyje, net labiausiai patyrusiam vairuotojui ir šalčiausių nervų žmogui gali kilti daugybė stresą keliančių klausimų.
DAUGIAU

Neturtinė žala: ką reikia žinoti?

vykus nelaimei, nukentėjus turtui, patekus į eismo įvykį, dažniausiai skubama kalbėti apie turtinę žalą. Neturtinė žala, arba materialiniai nuostoliai, kuomet pažeidžiamos vertybės, neturinčios pinginės išraiškos, lieka nuošalėje.
DAUGIAU

Vežėjai praranda pinigus, tačiau su tuo taikosi?

Neseniai įvyko Lietuvos vežėjų sąjungos konferencija, kurios metu buvo aptariamos vienos svarbiausių vežėjams šių dienų aktualijų: draudimo įmokos ir išmokos bei žalų administravimas.
DAUGIAU