Nepaisant kvalifikacijos ir patirties, vežėjams autovežių sektoriuje ne visada pavyksta išvengti krovinių žalų. Anksčiau ar vėliau kiekviena įmonė susiduria su CMR krovinių (pervežamų automobilių) pretenzijomis. Dirbdami šioje rinkoje pastebėjome, kad klientai labai dažnai sutinka su pareikštomis pretenzijomis ir jų sumomis. Deja, nuostolių sumos dažnai būna paskaičiuotos neteisingai arba būna nepagrįstos. Įvertinti tikslų nuostolio dydį ar pretenzijos pagrįstumą gali kvalifikuoti ekspertai, o rezultatai iš tiesų daugelį maloniai nustebina. Ypač svarbu atkreipti dėmesį vežėjams, kurių CMR draudimo sutartyje numatyta franšizė yra bent 600 Eur.
Kaip sumažėja pretenzijų sumos žalų procesus valdant šios srities profesionalams? Žemiau pateikiame mūsų įmonės suadministruotus CMR žalų pavyzdžius.
Nepaisant žalos dydžio, ypač svarbu, jog žala būtų suadministruota sąžiningai ir teisingai, atsižvelgiant į žalos aplinkybes, pateiktą pretenziją ir dokumentus. CMR žalų sumos po atliktos analizės gali skirtis ženkliai ir gali sutaupyti dideles sumas. Manome, kad šie pavyzdžiai puikiai iliustruoja kaip stipriai gali kisti pateiktos pretenzijų sumos, kai analizę atlieką šios srities specialistai. Tad ar verta nelikti abejingiems savo CMR žaloms? Tikimės, kad atsakymą radote mūsų pateiktoje informacijoje.
Ar straipsnis buvo naudingas? Pasidalinkite juo su tais, kam ši informacija gali būti vertinga!