Nelikite abejingi savo CMR žalom

Nepaisant kvalifikacijos ir patirties, vežėjams autovežių sektoriuje ne visada pavyksta išvengti krovinių žalų. Anksčiau ar vėliau kiekviena įmonė susiduria su CMR krovinių (pervežamų automobilių) pretenzijomis. Dirbdami šioje rinkoje pastebėjome, kad klientai labai dažnai sutinka su pareikštomis pretenzijomis ir jų sumomis. Deja, nuostolių sumos dažnai būna paskaičiuotos neteisingai arba būna nepagrįstos. Įvertinti tikslų nuostolio dydį ar pretenzijos pagrįstumą gali kvalifikuoti ekspertai, o rezultatai iš tiesų daugelį maloniai nustebina. Ypač svarbu atkreipti dėmesį vežėjams, kurių CMR draudimo sutartyje numatyta franšizė yra bent 600 Eur.

Kaip sumažėja pretenzijų sumos žalų procesus valdant šios srities profesionalams? Žemiau pateikiame mūsų įmonės suadministruotus CMR žalų pavyzdžius.

  • Mūsų klientas po atlikto pervežimo gavo pretenziją, kurios suma siekė 2863,65 Eur. Norėdamas įsitikinti pretenzijos sumos pagrįstumu, kreipėsi su prašymu peržiūrėti gautą pretenziją. Įmonės ekspertams išanalizavus gautus dokumentus, suma buvo sumažinta iki 1835,25 Eur. Tai reiškia, jog klientui sutaupėme 1028,40 Eur, o t.y. ~44% sumažinta pirminė pretenzijos suma.
  • Klientas kreipėsi dėl gautos 1543,91 Eur pretenzijos. Po mūsų atlikto darbo pretenzijos suma buvo sumažinta iki 500 Eur, klientui sutaupyta suma lygi 1043,91 Eur, t.y. net ~68% nuo pareikštos pirminės pretenzijos sumos.
  • Klientas gavo pretenziją dėl žalos atlyginimo, kurios suma buvo 1370,25 Eur. Išanalizavę pretenziją, mūsų įmonės ekspertai sumažino sumą iki 360 Eur, klientas sutaupė 1010,25 Eur, t.y. net ~74% nuo pareikštos pirminės pretenzijos sumos.

Nepaisant žalos dydžio, ypač svarbu, jog žala būtų suadministruota sąžiningai ir teisingai, atsižvelgiant į žalos aplinkybes, pateiktą pretenziją ir dokumentus. CMR žalų sumos po atliktos analizės gali skirtis ženkliai ir gali sutaupyti dideles sumas. Manome, kad šie pavyzdžiai puikiai iliustruoja kaip stipriai gali kisti pateiktos pretenzijų sumos, kai analizę atlieką šios srities specialistai. Tad ar verta nelikti abejingiems savo CMR žaloms? Tikimės, kad atsakymą radote mūsų pateiktoje informacijoje.

Ar straipsnis buvo naudingas? Pasidalinkite juo su tais, kam ši informacija gali būti vertinga!

Paulius Zabiela - Žalų skyriaus vadovas

Susisiekite

El. p. zalos@claimsmanagement.lt
Mob. tel. +370 (614) 64 622
Ačiū! Jūsų klausimą gavome. Susisieksime kaip įmanoma greičiau
Neteisingai pateikta informacija. Bandykite dar kartą