Sklandžiam svetainės veikimui, Jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Paspaudę „Sutinku“ arba naršydami toliau Jūs sutinkate su Privatumo Politika
Idealiame pasaulyje turėtume būti ramūs žinodami, jog nutikus kažkam panašaus galime šimtu procentų atsiremti į draudimo bendroves, kurių pareiga – teisingai atlyginti bet kokią patirtą žalą: suremontuoti transporto priemonę arba kompensuoti jos vertę, kad įsigytume kitą, padengti sužalojimų, jei tokių patirta, išlaidas. Nepriklausomai nuo to, patekome į nedidelę ar ypač sudėtingą avariją.
Deja, bet taip nėra – būtent todėl susiformavo tokie terminai kaip „ginčas su draudiku“ ar „pretenzija draudimui“.
Skaityti daugiau...
Nepaisant kvalifikacijos ir patirties, pervežėjams autovežių sektoriuje ne visada pavyksta išvengti krovinių žalų. Beveik kiekviena įmonė susiduria su gaunamomis CMR krovinių pretenzijomis. Dirbdami šioje rinkoje pastebėjome, kad klientai dažnu atveju pasitiki jiems pareikštų krovinio pretenzijų paskaičiuotu žalos dydžiu. Mūsų darbo praktika rodo kitokią situaciją dėl įvardintų žalų sumų, todėl autovežių įmonėms reiktų labiau įsigilinti į partnerių nustatytus žalų dydžius, nes šie dažnai būna paskaičiuoti neadekvačiai pagal patirtą žalą.
Skaityti daugiau...
Įvykus nelaimei, nukentėjus turtui, patekus į eismo įvykį, visi linkę kalbėti apie turtinę žalą, tačiau dažnai pamirštame kitus, neturtinius nuostolius. Mes galime padėti atgauti neturtinę žalą ir išvengti ilgų bei apkraunančių teisminių ir neteisminių procesų. Mūsų komanda dirba itin efektyviai, todėl kompensacijos gavimas užtrunka vos apie mėnesį laiko.
Skaityti daugiau...
Neseniai įvyko Lietuvos vežėjų sąjungos konferencija, kurios metu buvo aptariamos vienos svarbiausių vežėjams šių dienų aktualijų: draudimo įmokos ir išmokos bei žalų administravimas
Skaityti daugiau...