PATEKOTE Į EISMO ĮVYKĮ ?

NESATE TIKRI KAIP ELGTIS ?




SUREGULIUOTA 9000+ ŽALŲ

MES ESAME ABSOLIUTŪS TRANSPORTO ŽALŲ EKSPERTAI.

IŠMANOME KIEKVIENĄ ŠIOS RINKOS NIŠĄ.



Galite mumis pasikliauti – „Claims Management“ komanda turi didesnę nei 20 metų darbo su draudimo žalomis patirtį. Mūsų profesionalūs žalų ekspertai yra sureguliavę daugiau nei 9000 draudimo žalų! Tai rodo, jog turime daugybę kompetencijų, padedančių išspręsti pačius įvairiausius atvejus. Tiesą sakant, tikriausiai nėra tokių draudiminių žalų situacijų, su kuriomis mūsų nepriklausomi draudimo ekspertai nebūtų susidūrę. Todėl galite neabejoti – garantuojame, kad mūsų nepriklausomi žalos vertintojai bei žalos ekspertai pateiks objektyviausią žalos vertinimą. Rūpinamės kiekvienas klientu ir puikiai suprantame, kad patekus į eismo įvykį sunku suvokti, ką ir kaip daryti. Tad kylant tūkstančiui klausimų labai svarbu jausti, kad turite patikimą atramą, kuri padės įtemptu laikotarpiu – „Claims Management“ nepriklausomas draudimo ekspertas yra būtent tokia atrama.


MŪSŲ KLIENTAI ATGAUNA IKI 367% DIDESNES DRAUDIMO IŠMOKAS PO EISMO ĮVYKIŲ

LAIKAS KEISTI POŽIŪRĮ Į ŽALAS - REGISTRAVIMO BENDRUOJU DRAUDIMO KOMPANIJOS TELEFONU NEBEUŽTENKA


Sąžiningumas yra viena iš didžiausių mūsų vertybių, taigi galite būti ramūs dėl kiekvieno savo cento. Draudimo išmokos skaičiavimas priklauso nuo daugelio veiksnių: prekinės vertės netekimo, nusidėvėjimo, išskaitos ir panašiai. Tačiau kiekvienas mūsų nepriklausomas draudimo ekspertas rūpestingai ir kruopščiai įvertina kiekvieno incidento žalą ir nustato teisingą draudimo išmokos dydį. Netgi dar geriau – „Claims Management“ klientai gauna 367 % didesnes išmokas po eismo įvykių! Ir tai nėra iš piršto laužti skaičiai – maksimali žalos išmoka kiekvienam klientui yra mūsų siekiamybė.


PATEKOTE Į EISMO ĮVYKĮ? 

GALITE RINKTIS DU SPRENDIMO BŪDUS:ATGAUTI PINIGUS ARBA REMONTUOTI AUTOMOBILĮ


RENKATĖS ATGAUTI PINIGUS ?

  1. Telefonu susisiekite su „Claims Management“ profesionaliais nepriklausomais draudimo ekspertais, kurie ne tik pasirūpins tolesniais proceso žingsniais, bet ir užtikrins išsamią konsultaciją rūpimais klausimais. Mums neegzistuoja tokie pareiškimai kaip „šis klausimas neatrodo reikšmingas...“ arba „galbūt toks klausimas nuskambėti kvailai...“. Visi klausimai yra svarbūs ir į visus gali ir turi būti atsakyta!
  2. Nepriklausomas draudimo ekspertas pasirūpins sklandžia ir optimalia pagalba užregistruojant eismo įvykį bei atliekant eismo įvykio aplinkybių ekspertizę.
  3. Kvalifikuoti „Claims Management“ žalos ekspertai užtikrins reikiamų dokumentų bei įrodymų surinkimo procesą.
  4. Mūsų nepriklausomas žalos vertintojas objektyviai ir pagrįstai įvertins patirtą automobilio žalą: nustatys pažeistų detalių remonto lygį ir pateiks detalių, kurias reikėtų remontuoti, sąrašą. Žalos vertintojas ras visas reikalingas naujų detalių kainas, taip pat pagal automobilio gamybinius metus ir ridą įvertins detalių nuvertėjimą. Apžvelgęs ir išgryninęs visus šiuos parametrus, nepriklausomas žalos vertintojas taip pat pateiks žalos dydžio nustatymo skaičiavimus.
  5. Nepriklausomas „Claims Management“ draudimo ekspertas tiesiogiai komunikuos su draudimo kompanija ir užtikrins teisingą išmokos dydį. Iškilus poreikiui, nepriklausomas ekspertas gali atstovauti klientui derybose su draudimo bendrove ar kita institucija.
  6. Per trumpesnį laiko tarpą atgausite didesnę draudimo išmoką be papildomų reikalų, streso ir klausimų. Viską profesionaliai atliksime už jus.


RENKATĖS REMONTUOTI AUTOMOBILĮ ?

  1. Telefonu susisiekite su „Claims Management“ profesionaliais nepriklausomais draudimo ekspertais, kurie ne tik pasirūpins tolesniais proceso žingsniais, bet ir užtikrins išsamią konsultaciją rūpimais klausimais: nuo konsultacijos, kaip elgtis po eismo įvykio, iki klausimų apie automobilio perdažymą, originalių automobilio dalių kainas ar kėbulo remontą.
  2. Nepriklausomas draudimo ekspertas pasirūpins sklandžia ir optimalia pagalba užregistruojant eismo įvykį bei atliekant eismo įvykio aplinkybių ekspertizę.
  3. Kvalifikuoti „Claims Management“ žalos ekspertai užtikrins reikiamų dokumentų bei įrodymų surinkimo procesą.
  4. Mūsų nepriklausomas žalos vertintojas objektyviai ir pagrįstai įvertins patirtą automobilio žalos samatą: nustatys pažeistų detalių remonto lygį ir pateiks detalių, kurias reikėtų remontuoti, sąrašą. Žalos vertintojas ras visas reikalingas naujų detalių kainas, taip pat pagal automobilio gamybinius metus ir ridą įvertins detalių nuvertėjimą. Apžvelgęs ir išgryninęs visus šiuos parametrus, nepriklausomas žalos vertintojas taip pat pateiks žalos dydžio nustatymo skaičiavimus ir galiausiai suderins draudimo išmoką su draudimo kompanija.
  5. Kol Jūsų automobilis bus remontuojamas, padėsime išsinuomoti pakaitinį itin geromis ir Jums palankiomis sąlygomis.
  6. Nesvarbu, su kokiu automobilis patekote į eismo įvykį: lengvuoju, mikroautobusu, o gal net vilkiku, autoservise juo bus pasirūpinta, naudojant tik pažangiausią techniką ir kokybiškiausias medžiagas. Atliekami darbai apima tokius žalos atstatymus kaip, pavyzdžiui, smulkių įbrėžimų kėbule šalinimas, didesnių pažeidimų kėbule (įvairių dydžių įlenkimų) šalinimas, visiškas kėbulo atstatymas pagal gamintojo reikalavimus, automobilio dažymas, ir kita.
  7. Suremontavus automobilį, grąžinsime jį ne tik sveiką ir naują, bet ir suteiksime garantiją atliktam remontui.
  8. Grąžinsime ir papildomas vertes, apie kurias dažnai klientai kitose institucijose nebūna informuojami.


PAPILDOMOS PASLAUGOS 

CLAIMS MANAGEMENT FIZINIAMS ASMENIMS TEIKIA ŠIAS PAPILDOMAS PASLAUGAS


Žalos nustatymu dėl gamtos jėgų / stichinės nelaimės.

    Deja, bet nė vienas negalime sukontroliuoti oro ir įvairių ekstremalių situacijų, sukeliamų gamtos stichijų. Tačiau net ir nutikus tokio pobūdžio nelaimei galite būti tikri, kad „Claims Management“ padės!

    Žalos nustatymu, jei nukentėjote nuo trečiųjų asmenų veiklos, siekiant pareikšti pagrįstą pretenziją dėl patirtų nuostolių.

      Trečiųjų asmenų veikla apima tokius pažeidimus kaip vandalizmas, vagystės, netgi netyčiniai automobilio pažeidimai jį remontuojant. Tokiais atvejais galite kreiptis į „Claims Management“ nepriklausomus draudimo ekspertus ir mes išspręsime visus rūpesčius.

      Kilus ginčui su atsakingu nepriklausomo draudimo ekspertu dėl nustatyto žalos dydžio.

        Jei manote, jog žalos įvertinimas buvo atliktas neobjektyviai ir neteisingai, pagelbėsime pasitelkdami kitų ekspertų nuomones, kad liktumėte patenkinti rezultatais ir draudimo išmokos apskaičiavimu. O galbūt pastebėjote procedūrinių pažeidimų? Tokią situaciją mes taip pat išspręstume.

        Kilus klausimų dėl turto vertinimo reikalingumo.

          Nutiko bėda ir nežinote, kaip elgtis dėl turto įvertinimo? Kartais pašonėje atsiradę „patarėjai“ šiuo klausimu priverčia sutrikti. Skambtelėkite „Claims Management“ – patarsime, ar tokia paslauga Jums iš tiesų reikalinga.

          Sulaukus pretenzijos dėl padarytos žalos ar nesutinkant su pretenzijoje nurodytu žalos dydžiu ir / ar draudimo išmokos apskaičiavimo metodais.

            Greičiau, efektyviau ir be jokio vargo - Užpildykite formą ir mes su Jumis susisieksime.


            PAPILDOMA IR NAUDINGA 

            INFORMACIJA 


            • Vertinga žinoti, jog nepriklausomo draudimo eksperto ir nepriklausomo žalos eksperto vertinimai yra objektyvūs ir sąžiningi – tai reiškia, jog Jūsų nuomonė nebūtinai gali sutapti su nepriklausomo draudimo eksperto nuomone. Tačiau mes visada patikiname, jog sprendimus dėl patirtos žalos priimame atsakingai ir iki menkiausių smulkmenų įvertinę kiekvieną detalę. Mūsų esminė siekiamybė – užtikrinti teisingą draudimo išmokos skaičiavimą, kad Jūs galėtumėte atgauti kuo didesnę žalos išmoką.
            • Nutinka situacijų, kai vertinimų, kuriuos atliko ir pateikė nepriklausomi žalos ekspertai, nepriima draudimo bendrovė – kitaip tariant, su draudimo bendrove nepavyksta susitarti. Ką daryti? Galite kreiptis į Draudimo priežiūros komisiją.
            • Derėtų nepamiršti, jog draudimo bendrovės turi teisę užginčyti nepriklausomų draudimo ekspertų ir žalos vertintojų išvadas.
            • Nepriklausomi žalos ekspertai pateikia vertinimus ir išvadas, kurias visuomet galite panaudoti gindami savo poziciją teisme arba nagrinėjant skundą, kurį pateikė Draudimo priežiūros komisija.
            • Nepriklausomų draudimo ekspertų, nepriklausomų žalos vertintojų suteikiamos paslaugos yra mokamos, išlaidas už jas turi padengti pats užsakovas.
            • Nuomonė, kad iš draudimo galima pasipelnyti – vis dar labai gaji mūsų visuomenėje. Visgi labai svarbu suvokti, kad draudimas nėra pasipelnymo šaltinis! Tai ilgas ir sudėtingas procesas, kurio tikslas – palengvinti Jūsų patirtą žalą ir naštą, sukeltas eismo įvykio. Kitaip tariant, tai finansinė parama, išmokama draudimo išmoka, kuri nustatoma objektyviai įvertinus patirtą žalą, šią informaciją perduodant draudimo bendrovei.